themirrorstruth.blogg.se

Nathalie heter jag, är 22år och kommer från Linköping. Kommer för det mesta skriva om min viktnedgång, där jag har xtravagansa som hjälp. Detta ska väl mer bli som en dagbok för mig själv så jag håller koll på allt som händer under året, både fysiskt och psykiskt.

Dag 1 - Helfart.

Kategori: Xtravagansa

Första dagen på Xtravagansas helfart var okej, svårt o ställa om sig till bara flytande föda, men det gick. Smakerna på shakesen var inte det smaskigaste jag ätit. Choklad, vanilj o karamell i pulverform, vaniljen var helt klart den otäckaste. Fick även choklad o melon som var färdigblandade o dom var betydligt godare!
Blev även en promenad på 40 minuter.
 
Kvällen visste jag skulle bli jobbig, sötsuget satte in o när jag gick o la mig var jag ashungrig.
....
Kommentera inlägget här: