themirrorstruth.blogg.se

Nathalie heter jag, är 22år och kommer från Linköping. Kommer för det mesta skriva om min viktnedgång, där jag har xtravagansa som hjälp. Detta ska väl mer bli som en dagbok för mig själv så jag håller koll på allt som händer under året, både fysiskt och psykiskt.

Dag 2 - Helfart.

Kategori: Xtravagansa

När jag vaknade idag var hungern borta o jag mådde rätt bra, men det dröjde inte länge innan huvudvärken satte igång o den har fortsatt hela dagen.
Har en shake, tre omega3 kapslar, två tsk psylliumfrön o en liter vatten kvar o få i mig. En promenad blev det idag med, ungefär samma sträcka som igår. Men imorrn har jag tänkt mig att jag ska cykla ner till Xtravagansa o ge mig på deras gym. Ska bli kul, men eftersom det är ett litet gym hoppas jag på att det inte är så mkt folk.
 
Hoppas på att hungerkänslorna försvinner snart, det är väldigt enoying, men jobbigast är nog o inte få tugga på något, inte ens tuggummi.
Kommentera inlägget här: