themirrorstruth.blogg.se

Nathalie heter jag, är 22år och kommer från Linköping. Kommer för det mesta skriva om min viktnedgång, där jag har xtravagansa som hjälp. Detta ska väl mer bli som en dagbok för mig själv så jag håller koll på allt som händer under året, både fysiskt och psykiskt.

Dag 3,4 o början på dag 5. - Helfart.

Kategori: Xtravagansa

Dag 3 var riktigt jobbig, hungrig som en gnu o trött, men tog mig ändå till x.vs gym, tog en liten slowstart, blev även en cykeltur i regnet hem.
 
Dag 4 var lättare. Blev först ett utvecklingssamtal på jobbet sedan bar det av till en kompis, satt o tjöta i ett par timmar innan vi åkte in till stan igen, för 17.15 var det dax för första gruppmötet på X.V, meeen... Alla var sjuka, det vart bara jag o min sambo, lite trist hade sett fram emot att träffa lite annat folk som håller på med samma sak. Men det får väl bli nästa gång. Lite jobbigt o försöka få i sig så mkt vatten, får i mig 1,5 liter om dagen iallafall. Blev också en promenad med sambon efter mötet, sen slockna vi som två sälar i sängen..
 
Dag 5 har precis börjat, när jag vaknar känner jag ingen direkt hunger det är rätt skönt. Ikväll blir det jobb, har vart lite långledig, så det blir spännande. Blir o ta cykel till jobbet idag, ist för bussen, har cyklat till jobbet förut, men sen kom latmasken med i bilden, så det måste jag ändra på. Solen lyser för första gången på flera dagar så det blir en liten promenad strax, ska ta ett par klunkar av shaken innan jag knallar ut.
 
Jag är spänd på att se resultat, detta är spännande.
Kommentera inlägget här: